Campaign Manager

Campaign Manager to serce systemu Google Marketing Platform. To tutaj zarządzasz swoimi kampaniami, wgrywasz kreacje, tworzysz segmenty użytkowników i łączysz się z pozostałymi modułami.

CM to Twój zaawansowany panel do trafficowania i analizowania kampanii we wszystkich kanałach digital.

Kody Floodlight

Mierz i raportuj wszystko. Zbieraj informacje o swoich klientach. Segmentuj ich na grupy odbiorców, które następnie przekażesz do pozostałych modułów Google Marketing Platform i wykorzystasz w precyzyjnym remarketingu. Mierz konwersje w skali mikro i makro oraz zbieraj informacje o transakcjach i przychodach. Odkładaj je w czasie rzeczywistym i zbieraj insighty do kampanii.

Analityka i Data-Driven Attribution

Wejdź na wyższy poziom dzięki cross-device oraz deduplikacji konwersji. Nie polegaj tylko na konwersjach po kliknięciu, mierz również precyzyjnie konwersje post-view. Dzięki modelowaniu atrybucji opartemu na danych, stwórz swój własny unikalny model atrybucji, dedykowany dla Twojego biznesu. Jest to możliwe dzięki przetwarzaniu przez system ogromnych ilości danych o Twoich klientach, punktach styku z nimi oraz algorytmom machine-learning. Wykorzystaj tą wiedzę i wyprzedź konkurencję.

Kompleksowe Integracje

Połącz Campaign Manager z Google Tag Managerem i Google Analytics 360 aby łatwo implementować kody floodlight oraz jeszcze bardziej kompleksowo mierzyć swoje działania. Wgrywaj swoje kreacje rich-media dzięki Google Studio. Wykorzystuj je później w Bid Managerze, aby serwować je swoim klientom dzięki najnowocześniejszej platformie Programmatic Buying. Wykorzystuj insighty i listy remarketingowe do działań Search Ads 360. CM to klucz do połączenia Twoich działań marketingowych w spójną całość.

    Napisz do nas.