Audyt AdWords


Optymalizacja konta to nieustanny proces. Praktycznie zawsze można wprowadzić usprawnienia i poprawić jakość prowadzonych działań. Czy masz gwarancję, że Twoja kampania nie mogłaby sprzedawać więcej lub dostarczać więcej leadów? A może Twoje wydatki na reklamę są niezasadnie wysokie i mógłbyś osiągać podobne rezultaty przy mniejszych budżetach? Audyt AdWords zapewni szereg konkretnych wskazówek, które po wdrożeniu mogą wnieść Twoje kampanie na wyższy poziom. Nie oczekujemy również powierzenia nam prowadzenia kampanii po przeprowadzonym audycie. Oczywiście chętnie tego się podejmiemy, ale audyt nie jest dla Ciebie żadnym zobowiązaniem.

Do wykonania dobrego audytu potrzeba również zaangażowania klienta. Tylko jeśli określisz cele swojego biznesu i kluczowe wskaźniki efektywności kampanii, audyt będzie miał najwyższą wartość. Dlatego oczekujemy zaangażowania również od Ciebie!

Na czym skupiamy się wykonując Audyt AdWords?

  • Ustawienia Konta
    Płatności, Połączone konta (Google Analytics, YouTube, Google Merchant Center, Google Search Console, Google Play, Salesforce, Firebase), dostępy do konta, tagowanie, śledzenie konwersji, utworzone listy remarketingowe, firmowe bazy danych, etc.
  • Ustawienia Kampanii

    Dostosowania stawek do urządzeń, budżety, harmonogram reklam, sieci partnerów, język, lokalizacja, capping, rotacja reklam, szybkość wyświetlania, wykorzystywane strategie bidowania stawek oraz pozostałe parametry.
  • Struktura Konta

    Przejrzystość i nazewnictwo, zakres wykorzystywanych rodzajów kampanii (search, GDN, RLSA, DSA, Remarketing, PLA, Reklamy Aplikacji, GSP, Video), konflikty słów kluczowych, zakres dopasowań i wykluczeń, odpowiednie grupowanie słów kluczowych, zastosowanie etykiet.
  • Performance

    Wysokość stawek, osiągane pozycje, koszty konwersji, współczynniki klikalności, wyniki jakości słów kluczowych, kierunek i dynamika zmian, jakość ruchu sprowadzanego przez kampanię, udział w wyświetleniach na kluczowe frazy, analiza konkurencji, raport wyszukiwanych haseł, skrypty AdWords i automatyzacja prowadzonych działań.
  • Treści Reklamowe

    Wykorzystywane formaty – reklamy tekstowe, expanded text ads, reklamy dynamiczne, formaty graficzne, reklamy elastyczne, galeria reklam. Analiza wyników poszczególnych kreacji oraz stron docelowych, AB testy, rotacja i świeżość kreacji, ilość i jakość wykorzystywanych rozszerzeń reklam.
  • Inne

    Dodatkowe elementy audytu szyte na miarę pod kampanię klienta. Obiektywna ocena jakości i innowacyjności prowadzonych działań. Historyczna częstotliwość wprowadzanych zmian. Poziom zastosowania nowych, dostępnych narzędzi w kampaniach AdWords.

Skontaktuj się z nami!