Reklama Mobilna


Odsetek odbiorców dysponujących urządzeniami mobilnymi do przeglądania Internetu wzrasta każdego dnia. Żyjemy w czasach, gdy większość osób posiada swojego smartfona oraz aktywnie poszukuje na nim produktów i usług, którymi jest zainteresowany. Odbiorcy nie rozstają się z nimi na krok, tworząc takie zjawiska jak multiscreening lub efekt FOMO. W większości przypadków pierwszy kontakt odbiorcy z marką lub produktem odbywa się właśnie przez urządzenie mobilne. Tylko od nas zależy czy zachowamy odpowiednią widoczność w tym kanale i pozwolimy się odnaleźć. Reklama mobilna nam to umożliwia.

Mobile Search

Reklama w wyszukiwarkach na smartfony rządzi się zupełnie innymi prawami. Ekrany telefonów są dużo mniejsze niż na desktopie, przez co drastycznie spada efektywność reklam na niższych pozycjach. Ważny jest czas, kontekst, dedykowana komunikacja oraz geotargetowanie. Jeszcze bardziej liczy się wykorzystanie rozszerzeń reklam, takich jak rozszerzenia połączeń lub rozszerzeń lokalizacji. Pojawiają się zupełnie nowe możliwości w postaci rozszerzeń cen oraz rozszerzeń aplikacji. Wspólnie wybierzemy strategię odpowiednią dla Twojego biznesu.

Promocja aplikacji

Nawet najlepsza aplikacja mobilna może okazać się spektakularną porażką, jeśli nie posiada grona aktywnych odbiorców. Google stwarza dużo możliwości promowania aplikacji, zwłaszcza na systemy Android i iOS. Możemy promować swoje aplikacje w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej, włączając w to inne aplikacje mobilne oraz YouTube. Możemy dobrowolnie kierować na docelowe urządzenia i systemy operacyjne i budować zasięg naszej aplikacji

Uniwersalne Kampanie Promujące Aplikację

Osobną, wartą uwagi kategorią reklam promujących aplikacje, są Kampanie Uniwersalne. Dostępne są tylko na Androida i iOSa. Google sam wybiera najodpowiedniejsze miejsca docelowe i formaty, kierując się określoną przez nas maksymalną stawką za pobranie aplikacji. Od niedawna jest również możliwe prowadzenie analogicznych działań w kampaniach budujących zaangażowanie w aplikację. Reklamy kierowane są do osób, które z dużym prawdopodobieństwem dokonają pożądanego działania w aplikacji mobilnej – logowanie, zakup, przejście na określony poziom w grze.

Firebase

Firebase to nowe narzędzie Google dedykowane do rozwoju i analizy aplikacji mobilnych. Po integracji z AdWords uzyskamy zupełnie nowe, niedostępne możliwości. Należą do nich między innymi segmentowanie użytkowników aplikacji, analiza ruchu oraz ustalanie mikrokonwersji. Dzięki nim możemy zdefiniować najbardziej wartościowych użytkowników oraz pozyskiwać kolejnych.

Skontaktuj się z nami!