Remarketing


Stosuj remarketing, aby docierać do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową. Nie pozwól im wypaść z procesu zakupowego, pomóż dokończyć rejestrację albo przypomnij o kończącym się okresie próbnym. Stwarzamy możliwości nieograniczonego segmentowania użytkowników w grupy najbardziej pożądane dla Twojego biznesu. Docieramy do nich z adekwatnych przekazem reklamowym i domykamy konwersje.

Remarketing w GDN

Jeśli Twoi użytkownicy zostawili plik cookie w witrynie i zaczęli przeglądać inne treści w Internecie, to jesteśmy w stanie precyzyjnie kierować do nich w tym czasie reklamy. Sieć reklamowa Google ma w Polsce ponad 95% zasięgu, co pomaga zmaksymalizować skuteczność i skalę działań remarketingowych. Wykorzystujemy wszystkie odpowiednie formaty, a także generujemy reklamy graficzne w formacie elastycznym.

RLSA

Remarketing Lists for Search Ads, czyli inaczej remarketing w wyszukiwarkach. Prowadzisz działania w wyszukiwarce? To świetnie! Ale przy pomocy RLSA możesz wnieść je na jeszcze wyższy poziom, odpowiednio segmentując użytkowników. Jeśli zależy Ci tylko na nowych odbiorcach, to wykluczymy dla Ciebie wszystkich, którzy już odwiedzili Twoją stronę, oszczędzając tym samym budżet. Stwarzamy również możliwość dotarcia z dedykowanym komunikatem do osób, które już zapoznały się wcześniej z Twoją ofertą, przykładowo oferując zniżki i kierując na odpowiedni landing page.

Remarketing Dynamiczny

Odmiana remarketingu w sieci reklamowej, dedykowana dla właścicieli e-commerce i witryn, które gromadzą różne warianty zakupowe dóbr i usług. Dzięki odpowiedniej konfiguracji możemy wyświetlać odbiorcom dokładnie te produkty, które przeglądali w naszej witrynie. Wysoką skuteczność zawdzięczają dynamicznie tworzonym kreacjom i precyzyjnemu kierowaniu do poszczególnych podstron witryny. Kampanie te bardzo dobrze łączę się z kampaniami Shoppingowymi i Google Merchant Center.

Skontaktuj się z nami!