Sieć Reklamowa GDN


Google Display Network to sieć reklamowa należąca do Google. Jest zbiorem partnerskich stron i portali internetowych, które zrzeszają około 95% polskiego Internetu. Dysponujemy tym samym potężnym narzędziem do budowania zasięgu i wizerunku.

Kierowanie na miejsca docelowe

Jesteś zainteresowany określoną grupą witryn, na których chciałbyś wyświetlać reklamy? Teraz dotarcie do ich odbiorców jest bardzo proste dzięki sieci reklamowej. Sam wybierasz witryny i stawki dla poszczególnych z nich.

Kierowanie na tematy

Znasz profil swojego modelowego klienta i wiesz na jakich witrynach spędza on najwięcej czasu? Dzięki kierowaniu na tematy możemy wybrać bardzo wąskie tematycznie grupy witryn. Nie musimy tworzyć ich pełnej listy, to Google wybierze te najbardziej relewantne, stwarzając możliwość wyświetlania reklam tylko na nich.

Kierowanie na zainteresowania

Google analizuje zachowania i historię swoich użytkowników tworząc ich profile behawioralne. Może ich sklasyfikować albo jako osoby zainteresowane określonymi kategoriami (zainteresowania), albo jako odbiorców, którzy aktualnie są w trakcie procesu zakupowego określonych dóbr i usług (odbiorcy na rynku). Wybierając najodpowiedniejszych z nich, mamy gwarancję że docieramy do adekwatnej grupy docelowej.

Kierowanie kontekstowe

Rodzaj kierowania reklam przypominający wyszukiwarkę. Definiujemy wybrany zestaw fraz i treści, a nasze reklamy są wyświetlane tylko na witrynach i konkretnych podstronach, które korespondują z nimi. Dzięki temu nasze reklamy wyświetlają się tylko w wyjątkowo adekwatnych placementach, a czasami mogą wręcz przypominać reklamę natywną.

Kierowanie demograficzne

Jeżeli chcesz docierać do zawężonej grupy odbiorców w konkretnym wieku lub o konkretnej płci, to z pomocą przychodzi kierowanie demograficzne. Możemy je dobrowolnie stosować w połączeniu z pozostałymi możliwościami kierowania reklam w sieci reklamowej, uzyskując jeszcze większą precyzję.

Skontaktuj się z nami!