Promocja wydarzeń online
Skuteczna promocja wydarzeń biznesowych online wymaga zastosowania nowoczesnych narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads. Poznaj najlepsze praktyki i metody.
Łukasz Paterek pon. 28.10.2024Skuteczna promocja wydarzeń biznesowych online wymaga zastosowania nowoczesnych narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads. Poznaj najlepsze praktyki i metody.
Łukasz Paterek pon. 28.10.2024Dowiedz się, jak Skrypty Google Ads mogą uprościć zarządzanie kampaniami, automatyzując zadania i zwiększając efektywność reklam.
Kamil Tymoniuk czw. 10.10.2024Czy wiesz jak zaplanować kampanię Google Ads i zmaksymalizować jej skuteczność? Wiesz jak oszacować i zaplanować budżet reklamowy? Dowiedź się jak to zrobić przy pomocy narzędzi planowania Google.
Wiktor Wyszomirski czw. 05.09.2024Allegro przedstawiło nowy raport „Customer Journey 2024”, w którym omawiane są zachowania konsumentów online, czyli zwyczaje zakupowe Polek i Polaków oraz cenne wskazówki dla właścicieli sklepów internetowych. Przeczytaj naszą analizę reportu i wznieś swój sklep na wyższy poziom!
Wiktor Wyszomirski śr. 31.07.2024Krótkie formaty wideo bez wątpienia podbijają Internet skutecznie przyciągając uwagę użytkowników. Dlaczego więc nie wykorzystać ich w swoich działaniach reklamowych? Przeczytaj ten tekst, aby dowiedzieć się jaką moc reklamową kryją!
Wiktor Wyszomirski czw. 11.07.2024Dowiedz się jak skutecznie promować sklep online za pomocą platformy reklamowej Meta – na Facebooku i Instagramie.
Łukasz Paterek pon. 18.12.2023e kampanii Demand Gen to kolejny krok firmy Google w kierunku skutecznego zaangażowania konsumentów, podkreślając rolę technologii i kreatywności w nowoczesnym marketingu internetowym.
Khrystyna Mylymuk wt. 12.12.2023DV360 i Google Ads są platformami reklamowymi oferowanymi przez Google. Mimo podobieństw (na pierwszy rzut oka), oba narzędzia służą innym celom i korzystają z różnych rozwiązań. W tym wpisie opisuję Google Ads oraz Display&Video 360, oraz biorę na tapet pytanie, kiedy warto z nich korzystać. Zapraszam do lektury!
Karen Herlinger czw. 30.11.2023Konwersje rozszerzone – zaawansowane narzędzie śledzenia działań użytkowników na stronie internetowej po kliknięciu w reklamę, które pozwala na dokładniejsze śledzenie konwersji oraz skuteczne powiązywanie aktywności użytkowników z reklamami, bez konieczności wykorzystywania plików cookies.
Khrystyna Mylymuk pt. 03.11.2023Dowiedz się jak API konwersji może poprawić wyniki Twoich kampanii.
Łukasz Paterek czw. 05.10.2023