Display & Video 360 i Google Ads – czy warto prowadzić jednoczesne działania?
Display & Video 360 jest usługą, która przynosi reklamodawcom wiele korzyści. Sprawdź jak wznieść swoje działania display na wyższy poziom!
Martyna Drażba pon. 21.01.2019Display & Video 360 jest usługą, która przynosi reklamodawcom wiele korzyści. Sprawdź jak wznieść swoje działania display na wyższy poziom!
Martyna Drażba pon. 21.01.2019Zastanawiasz się jak wypromować swoją aplikację mobilną? Sprawdź najpopularniejsze i skuteczne rozwiązania promocji aplikacji mobilnej.
Karolina Rusek śr. 09.01.2019Chcesz poznać najważniejsze trendy w marketingu na 2019 rok? W tym artykule dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę przy działaniach reklamowych, by były one jeszcze bardziej efektywne. Przeczytaj już teraz i wyprzedź konkurencję!
Grzegorz Kowalczyk pt. 28.12.2018Chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie video na Facebooku? W tym artykule dowiesz się jak stworzyć kampanię pod reklamę video. jak wykorzystać ją w remarketingu, a także jakie są najlepsze praktyki. Przeczytaj już teraz!
Grzegorz Kowalczyk pon. 26.11.2018Sprawdź, jakie nowości proponuje Google, aby Twoje kampanie wideo były skuteczne. Poznaj Trueview for Action, Trueview for Reach oraz Custom Intent.
Martyna Drażba wt. 20.11.2018Piksele, zdarzenia offline, w aplikacji, konwersje niestandardowe i integracje partnerów. Menedżer Zdarzeń to miejsce do zarządzania zdarzeniami. Zobacz jego możliwości!
Karolina Rusek pon. 12.11.2018Prowadzisz eCommerce, pozyskujesz użytkowników, ale nie możesz zamienić ich na klientów? Zobacz jak podejść do tematu, jakim jest analityka w eCommerce.
Wojciech Morawski wt. 30.10.2018Czym jest Remarketing i jak skutecznie wykorzystać go w swoich kampaniach na Facebooku, w Google Ads i na LinkedInie. Wady i zalety, jak skonfigurować, formy, formaty reklamowe, scenariusze. Wszystko co powinieneś wiedzieć o remarketingu.
Michał Tutka pon. 15.10.2018Biblioteka zasobów na Facebooku to miejsce, w którym można znaleźć narzędzia do tworzenia i zarządzania zasobami wykorzystywanymi do działań reklamowych w tym serwisie. Poznaj je od podszewki!
Karolina Rusek wt. 25.09.2018Sprawdź, jakie działania mogą podjąć firmy e-commerce na Facebooku, aby zyskać wartościowych klientów i zacząć sprzedawać więcej.
Martyna Drażba pon. 17.09.2018