Remarketing dynamiczny dla sprzedaży usług
Dowiedz się więcej o remarketingu dynamicznym dla sprzedaży usług. Jak promować oferty pracy, hotele, edukacja, loty, podróże, nieruchomości i inne?
Karen Herlinger czw. 17.11.2022Dowiedz się więcej o remarketingu dynamicznym dla sprzedaży usług. Jak promować oferty pracy, hotele, edukacja, loty, podróże, nieruchomości i inne?
Karen Herlinger czw. 17.11.2022Dowiedz się, dlaczego widzisz rozbieżności w danych z Facebook Ads i Google Analytics oraz jak możesz je zniwelować.
Kamil Tymoniuk wt. 15.11.2022Poznaj możliwości reguł automatycznych Facebook Ads, dzięki którym codzienna praca będzie prostsza i bardziej efektywna.
Łukasz Paterek pt. 07.10.2022Jak realizować cele online i offline za pomocą kampanii internetowych? Dowiedz się więcej na temat Omnichannel Google Ads
Łukasz Paterek wt. 13.09.2022Koszt reklamy w Google Ads. Jak oszacować optymalny budżet dla Twoich kampanii i zacząć czerpać maksymalne korzyści płynące z reklamy online. Czynniki wpływające na wysokość CPC.
Khrystyna Mylymuk wt. 06.09.2022Lejek marketingowy – czym jest i czemu służy. Dowiedz się jak mierzyć efektywność kampanii w poszczególnych fazach lejka marketingowego.
Karen Herlinger śr. 31.08.2022Odpowiednio skonfigurowane ustawienia kampanii Google Ads są jednym z kluczowych elementów osiągnięcia założonych celów reklamowych.
Kamil Tymoniuk śr. 10.08.2022Modele rozliczania reklamy internetowej w pigułce. Zobacz, co warto wiedzieć o popularnych metodach rozliczania kampanii internetowych.
Natalia Wrzosek pt. 15.07.2022Dowiedz się czym jest YouTube Shorts i w jaki sposób można się w ich obrębie reklamować.
Karen Herlinger czw. 07.07.2022Poznaj Local Inventory Ads, czyli Reklamy Lokalnego Asortymentu Produktów. Czym są, czemu służą i jak je skonfigurować? Zapraszam do lektury,
Karen Herlinger śr. 29.06.2022