Nowe możliwości i zalety Google Analitycs 4
GA4 – nowa era analityki internetowej. Czy to narzędzie będzie doskonałe? Dowiedź się jakie są największe zalety nowego Google Analitycs 4.
Khrystyna Mylymuk pt. 17.03.2023GA4 – nowa era analityki internetowej. Czy to narzędzie będzie doskonałe? Dowiedź się jakie są największe zalety nowego Google Analitycs 4.
Khrystyna Mylymuk pt. 17.03.2023Katalog na Facebooku, czyli punkt wyjścia do sprzedawania produktów i usług przez Facebook i Instagram. Czym jest, jak go stworzyć i jak wykorzystywać?
Karen Herlinger śr. 15.02.2023Poznaj powszechne błędy popełniane przy prowadzeniu kampanii Facebook Ads i dowiedz się jak ich unikać.
Łukasz Paterek pt. 03.02.2023Wyróżnij się spośród konkurencji i przygotuj specjalną komunikację z okazji świąt nietypowych. Przejrzyj przygotowany przez nas kalendarz marketingowy i wybierz daty odpowiednie dla swojej branży.
Martyna Drażba czw. 26.01.2023Dowiedz się czym jest kampania sekwencyjna Facebook Ads oraz jakie możliwości w prezentacji marki, produktu i usługi daje.
Łukasz Paterek pon. 12.12.2022Reklama na Pinterest jest świetną opcją na przedstawienie swojej marki dużej liczbie odbiorców. Zobacz, jakie możliwości daje Ci platforma.
Martyna Drażba wt. 22.11.2022Dowiedz się więcej o remarketingu dynamicznym dla sprzedaży usług. Jak promować oferty pracy, hotele, edukacja, loty, podróże, nieruchomości i inne?
Karen Herlinger czw. 17.11.2022Dowiedz się, dlaczego widzisz rozbieżności w danych z Facebook Ads i Google Analytics oraz jak możesz je zniwelować.
Kamil Tymoniuk wt. 15.11.2022Poznaj możliwości reguł automatycznych Facebook Ads, dzięki którym codzienna praca będzie prostsza i bardziej efektywna.
Łukasz Paterek pt. 07.10.2022Jak realizować cele online i offline za pomocą kampanii internetowych? Dowiedz się więcej na temat Omnichannel Google Ads
Łukasz Paterek wt. 13.09.2022