Paid Social – reklama w social media
Reklama w mediach społecznościowych (ang. Paid Social) to działania wykorzystujące serwisy społecznościowe w celu wyróżnienia oferty firmy i dotarcia do potencjalnie zainteresowanych użytkowników.
<p>Media społecznościowe są miejscami, w których użytkownicy, a tym samym klienci, spędzają bardzo dużo czasu i będą spędzać coraz więcej. Coraz częściej przedsiębiorstwa wykorzystują media społecznościowe jako narzędzie w swojej strategii marketingowej. Media społecznościowe mają ogromną przewagę nad innymi mediami, ponieważ oferują możliwość dwustronnej komunikacji między użytkownikiem a firmą. Niesie to za sobą wiele korzyści zarówno dla jednej jak i drugiej strony. Pozwala to przedsiębiorstwu na zbudowanie trwałej relacji z konsumentami, dzięki słuchaniu potrzeb użytkowników i nawiązywaniu z nimi bezpośredniego kontaktu. Nie można jednak zapomnieć o zagrożeniach wynikających z istnieniem w mediach społecznościowych. Należy dokładnie przemyśleć publikowane w Internecie treści, aby nie przyniosły negatywnych skutków.</p>
Chcesz być skuteczny?
Kluczem do uzyskania korzyści z reklamy w mediach społecznościowych jest pomysłowa strategia i ciekawe kreacje. Social Media są miejscem, gdzie wszystko dzieje się bardzo szybko i aby skutecznie dotrzeć do wybranej grupy docelowej trzeba wyróżnić się i przyciągnąć uwagę atrakcyjną treścią. Wszystkie popularne kanały oferują środowiska reklamowe, dzięki którym można przeprowadzić efektywne kampanie reklamowe paid social i osiągać wybrane cele. Korzyścią wynikającą z reklamowania się w mediach społecznościowych jest możliwość dotarcia do wartościowych grup użytkowników oraz możliwość dwustronnej komunikacji z klientami. Dodatkową zaletą jest możliwość dokładnego mierzenia wyników prowadzonych działań i ich optymalizacja w trakcie trwania kampanii.